آموزش ساخت استخر بتنی
فروشگاه تجهیزات ساختمانی
آموزش ساخت استخر بتنی
چهار شنبه 15 بهمن 1399 ساعت 12:53 | بازدید : 104 | نویسنده : aa | ( نظرات )

اگر به دنبال دوام و دوام بیشتر هستید ، ساخت استخر بتونی ایده خوبی است. در زمینه ساخت استخر ، انواع استخرها از نظر مصالح ساختمانی عبارتند از: استخر بتنی ، استخر وینیل ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس. استخر بتونی یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین استخرها است اما در عین حال گرانترین استخر نیز هست.

این بهترین انتخاب برای استخرهای بزرگ است که به عنوان یک افزودنی دائمی به نمای خارجی خانه در نظر گرفته می شود. اگر انتظار دارید استخر شما دوام داشته باشد ، سرمایه گذاری در استخر بتونی می تواند هزینه تعمیرات را در طولانی مدت کاهش دهد. یک استخر بتونی با کیفیت خوب همچنین می تواند در برخی موارد به فروش منزل شما ارزش افزوده دهد.

استخر خانگی
استخر خانگی یکی از انواع استخرها . این نوع استخرها در حیاط ساخته می شوند و یکی از محبوب ترین آنها هستند. با ساخت استخر خانگی می توانید از ورزش بی نظیر و سرگرمی شنا در خانه لذت ببرید. و او آرامش و سلامتی را به عنوان هدیه ای برای خود و خانواده اش دریافت کرد. این یک جز component زیبا و لوکس برای خانه است و ارزش افزوده زیادی برای ملک به همراه خواهد داشت. اما مراحل ساخت استخر.


اگر قصد ساخت یک استخر ارزان را دارید ، استخر وینیل گزینه خوبی است. آسترهای وینیل برای استخرهای شنا در واقع ورق های مسطح و بزرگی هستند که متناسب با خطوط کامل استخر ساخته می شوند. آنها تقریباً اقتصادی ترین و ساده ترین گزینه برای اتمام استخر خانگی هستند. نکته منفی این است که آنها بسیار سریعتر از استخرهای بتونی و استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته فرسوده می شوند. از دیگر معایب آسترهای استخر وینیل این است که تمایل به حباب زدن ، چروک شدن و شل شدن دارند. این بدان معناست که ممکن است برای حفظ ظاهر جذاب خود نیاز به اصلاح داشته باشند.

محل استخر
برای تعیین محل استخر ، باید بهترین مکان را برای انجام این کار با در نظر گرفتن همه شرایط انتخاب کنید. یک استخر روباز معمولاً در حیاط پشتی واقع شده است. باید فکر کنید که ساخت استخر باعث از بین رفتن سایر قسمت های فضای بیرونی شما نمی شود. در غیر این صورت هزینه های اضافی متحمل می شوید.

موقعیت استخر شما به اندازه خود استخر مهم است. یک پیمانکار ساخت استخر. این می تواند پیشنهادات ارزشمندی را ارائه دهد ، اما حتما نکات زیر را برای استخر در نظر بگیرید:

با قرار دادن استخر دور از درخت ، از انرژی خورشیدی رایگان استفاده کنید. چنین مکانی نه تنها باعث گرم شدن آب می شود بلکه باعث کاهش تعداد برگهای استخر نیز می شود.

همچنین ، ساخت استخر در جایی که باد می وزد باعث افزایش تبخیر آب می شود ، به این معنی که برای حفظ سطح خوب باید مرتباً آب استخر اضافه کنید. بادهای شدید همچنین می توانند احساس خنکی و سردی در شما ایجاد کنند. با ساختن حصار پوشیده یا کاشت یک ردیف بوته یا بوته ، بادگیر ایجاد کنید.

استخر نباید زیر سیم تلفن یا سیم برق باشد ، یا کابل های برق باید مستقیماً روی خطوط فاضلاب دفن شده قرار گیرند. در جلوی خانه استخر بسازید. به این ترتیب می توانید مراقب شناگران حتی در فضای بسته باشید. هنگام مکان یابی استخر ، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب لوازم جانبی مانند دوش آبگرم ، تخته شیرجه ، صندلی نیمکت و ابزار وجود دارد.

چگونه می توان استخر را طراحی کرد؟
 طراحی استخر قسمت بسیار مهمی در آموزش ساخت استخر است. یک طرح اولیه برای استخر خود تهیه کنید. به وضعیت استخر خود فکر کنید. آیا شما شکل گرد ، مربع یا مستطیل را ترجیح می دهید؟ عمق آن چقدر است؟ چند ورودی و خروجی؟ اینها همه جزئیات مهمی است که شما باید قبل از شروع یک پروژه با پیمانکار خود در میان بگذارید.

اکثر استخرهای سرپوشیده دارای اندازه های استاندارد مانند متر (3.0) x متر (6.1) ، متر (4.6) x متر (9.1) و متر (6.1) x متر (12)) هستند ، و ممکن است در هر جایی از (1.2 تا 4.4 متر) باشد ) عمیق بخاطر داشته باشید که هرچه طرح استخر پیچیده تر باشد ، هزینه کل آن نیز بالاتر است.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :